vineri, ianuarie 25, 2008

Day 2

2.44 Se pare ca numai la astfel de ore am posibilatea sa mai trec in revista o parte din evenimentele cu care as vrea sa raman din aceasta excursie.
Asa ca am o scuza pentru eventualele greseli pe care cu siguranta le voi face.


Singapore.

Este cu siguranta un inceput soft pentru "greul" care va urma in tarile lumii a 3-a. Baruri la etajul 70, cafenele si magazine unde platesti pe baza de amprenta, statii in care metroul opreste exact in acelasi locuri bine marcate de fiecare data, acestea ar fi doar cateva din cotidianul zilnic de aici.

Mancarea....uff cred ca o sa fie o mare problema cu ea. Aici totul este picant si ce nu este picat este tot picant.

Primul lucru care m-a socat aici a fost umitidatea, as zice mai mare ca in Israel. Al doilea statiile de metrou. Inchise cu geamuri... de ce? Din cauza ratei de sinucidere, destul de mare pana acum cativa ani. Si astfel au pus geamuri de plastic ca sa mai te poti arunca.

Am uitat sa mentionez ca aici in sigapore regimul este : dictatura militara. Sunt foarte multe lucruri interzise, bine cu ca la noi nu ar fi ... dar aici chiar se si respecta. Mancatul in metrou ( 250 euro amenda) .. interzis, fumatul in locuri publice ... la fel ( asta e de bine ..poti merge in baruri si nu fumeaza nimeni ...aici amenda e 500 euro). Guma a fost interzisa o buna bucata de vreme acum nu este...dar nu se gaseste :)
Asta merita povestit.. de ce e interzisa guma. Mai sus ziceam de geamul de protectie de la metroul. Cineva a lipit o guma pe usile care se deschid ca sa permita urcarea oamenilor in el si usile nu s-au mai inchis. Metroul nu a mai putut pleca. Nici urmatoare nu am mai putut merge din cauza lui si nici urmatoarele si nimeni nu a stiut ce sa faca si totul s-a transformat intr-un blocaj general nu numai in metrou ci si pe strazi totul a fost paralizat... mai mult timp.
Urmarea s-a interzis guma de mestecat.

Am facut zilele astea multe chestii pentru prima oara in viata. Am mers cu masina pe dreapta, eram in taxi in fata... in partea stanga si nu conduceam, tare senzatie, m-am urcat intr-un autobuz supraetajat ( ca in londra ), alta senzatie misto, am baut bere guinness care surpiza pentru incultul de mine in materie de bere, este doar neagra :).

S-a facut 3,22 asa ca voi lua drumul patului unde il voi astepta pe erwin care mai are de admirat pe skype picioarele prietenei lui.

Un comentariu:

Dandush spunea...

nu ti se pare cam ciudat ca tu sa il astepti "in pat" pe erwin cat timp el studiaza picioarele prietenei lui pe skype?:) si picioarele ce spun?:))