marți, februarie 12, 2008

Day 21

Siam Reap 1.59

Calatoria se apropie cu pasi mari de final, nu am sa imi ascund dezamagirea ca trebuie sa ma intorc. O luna este mult prea putin pentru o astfel de excursie. Sunt atatea locuri interesante de vazut in acest colt indepartat de lume. Dupa ce in primele zile eram mirat de ce toti strainii pe care ii cunosteam stateau minim 4 luni vizitand 2-3 tari, acum inteleg.

Povestea de azi va fi drumul de la "autogara" din Siam Reap pana in camera de hotel. Acest drum s-a consumat in urma cu 30 min si de aceea voi scrie despre el cat il am inca proaspat in minte.

Ba nu ... mai e ceva. In drum spre siam reap am autobuzul a avut o oprire intr-un sat cam la 100 km de capitala, intr-o piata. La coborare au navalit pe noi vanzatorii de fructe. Nu pot sa zic cat de surpins am fost sa cumpar o legatura de banane de la o fetita de 12-13 ani care vorbea si engleza si franceza. Hmm... intr-un sat din cambogia si asta nu e ceva izolat.

Ajunsi la destinatie in autogara din Siam Reap cu greu am reusit sa ne facem loc printe soferii de tuk-tuk care se ofereau sa ne duca in oras si sa ajungem la omul care ne astepta din partea hotelului. Acesta foarte dragut ne-a ajutat sa incarcam bagajele in tuk-tuk-ul hotelului si apoi ne-a servit cu o apa rece. La intrarea in hotel am aflat de serviciile incluse in pretul cazarii: breakfast, internet, masaj 20 min si mai sunt dar nu le-am retinut decat pe cele importante :)
La 2 min dupa ce am intrat in camera o fata din partea hotelului ne-a adus un ceai rece si o bere asa ca dar de bun venit. Astfel de servicii nu am vazut nici la hoteluri de 4 stele din alte tari :).
Probabil ca va ganditi ca pretul camerei este pe masura serviciilor, asa este... Camera dubla costa fabuloasa suma de 18$( 45 ron) pe noapte...

Niciun comentariu: