duminică, februarie 10, 2008

Day 19

Phnom Penn - 21.01

Am ajuns si in Cambogia, punctul culminant al excursiei noastre. Dupa un drum de 7 ore in care am parcurs cca 200 km am poposit pentru 2 zile in orasul contrastelor. Pe drum am putut admira satele cambogiene, privelistea este de nedescris. Mizerie, mizerie si iar mizerie. Microbuze de 16 locuri cu cel putin 30 de persoane in ele si inca 4-5 pe ele. O imagine pe care nu o voi uita vreodata este aceea a 4 baieti care jucau carti pe un astfel de microbuz si mancau gandaci prajiti dintr-o punga precum mancam noi semintele la meci.

Multe vile super luxoase, cocioabe de chirpici, mizerie de nedescris pe strada, cafenele luxoase toate se imbina perfect aici in capitala Cambogiei creand un oras cu iz al Bucurestiului din anii 20 combinata cu mizeria anilor 92. Cersetori la tot pasul, soferi de tuk-tuk-uri care iti ofera si aici servicii complete de la cazare, transport pana la fete.

In clipa asta umaresc cu privirea 2 soparle mici care se fugaresc pe peretele internet cafeului. Din lucrurile demne de mentionat ar fi discutia cu o fata de 13 ani care vindea carti lonely planet xeroxate( ghiduri de excursie pentru fiecare tara), care vorbea o engleza impecabila si era incredibil de spontana. De asemnea un lucru pe care numai in asia il poti gasi este cazarea ieftina. Pentru 15 usd poti sta intr-o camera mare 3 persoane pentru o noapte. Unde mai poti gasi cazare cu 5 dolari...poate nici la mama acasa :)

Trebuie sa mai experimentez putin orasul pentru a imi face o imagine mai clara despre el, dar oricum el este mult peste asteptarile mele.

Un comentariu:

fcn61 spunea...

mult peste asteptarile tale in ce sens? mai "roz"decat ti l-ai imaginat sau mai murdar decat ai fi crezut?