vineri, februarie 08, 2008

Day 17

Tot Saigon 17.59

Cred ca am mai spus cat de mult imi place aici si tocmai din acest motiv ne-am amanat plecarea cu o zi de aici. Maine mergem in delta sper ca pastilele de malarie sa aiba vreun efect in afara de acela ca l-au facut pe Erwin foarte nervos.

Dupa ce ieri am povestit de trafic, azi as vrea sa aloc cateva randuri mancarii. Nu cred ca am mai mancat vreodata asa bine si in plus asa de ieftin ca aici. Nu stiu ce mananc, sper ca nu sunt sobolani sau catei dar e foarte bun. Cred ca voi deveni client fidel al restaurantului vietnamez din Bucuresti, daca fac mancarea ca aici. Mirodeniile sunt delicioase si am inceput sa ma obisnuiesc cu mancarea picanta.

Vietnamul m-a impresionat extrem de placut, ma asteptam sa gasesc aici o tara comunista asa cum eram noi inainte de 89 si am gasit una intr-adevar comunista, dar doar cu numele.
Saigonul arata in centru cel putin mult mult peste oricare oras din Romania. Soselele sunt foarte ok. Nu mai zic ca am trecut printr-un tunel de 6.2km facut prin munte, ma gandesc cand o sa avem si noi asa ceva. Oamenii extrem de primitori. Toti iti zambesc cand intri in magazin si au si iti zabesc si la plecare chiar daca nu ai cumparat nimic si i-ai frecat la cap 10 min.

Am vazut atatea locuri frumoase, dar din pacate multe lucuri pe care nu le-am pus pe blog le-am uitat. Nu as vrea sa uit insa cum ne-am tarat azi prin tunelurile sapate de rezistenta vietnameza ( din sud ) . Fiind acolo si vanzand ce capcane si ascunzatori aveau cred mi-am dat seama de ce americanii au pierdut razboiul.

In ciuda locurilor frumoase pe care le-am vazut aici, totusi in vietanam este multa saracie, dar sunt sigur ca in 5-10 ani lucrurile se vor schimba radical. De exemplu in Da Nang in centrul vietanmului sunt 30 km de plaja cu nisip cumparata toata de catre corporatii internationale unde urmeaza sa se ridice niste super resorturi, hotelui si blocuri de birouri.

Gata m-am plictisit... de atata scris mai scriu si din Cambogia

Niciun comentariu: