vineri, februarie 01, 2008

Day 9

17.11 Vietnam - Hanoi

7 grade celsius si arafa si in holul hotelui unde ne-am cazat dupa cateva peripetii. Cu greu imi mai simt mainile dar am sa fac un efort pentru a povesti de cum s-a terminat aventura talilandeza.

A doua zi in Chiang Mai am luat o excursie al carui cost a fost putin peste 30$ in imprejurimile orasului. Urma sa fie o zi de aventura... si aventura a inceput din primele clipe cand ne-am suit in masina. Imi e foarte greu sa va descriu cum era aceasta masina semana cu o dacie papuc cu 2 locuri copertata in spate si cu locuri pentru pasageri. Dar ea nu era full copetata ci ceva similar cu cele cu care se face safari. Asa cum ziceam aventura a inceput pe sosea. Nu va puteti imagina cum e sa mergi cu 110km intr-o astfel de masina cu un sofer care nu cred ca avea mai mult de 19 ani facand slalom pe autostrada. Primele locatii vizitate au fost unele super turistice : ferma de orhidee si un mix comercial al vietii la sat in tailanda. 5 triburi erau puse la un loc pentru a comercializa diferite produse de matase si alte chestii care iau ochii turistilor.

Next stop : elefantii .... saracii de ei cat ii chinuie oamenii. Dar pentru noi a fost frumos, am hranit elefantii cu banane. Erau bine dresati faceau 2 pasi si mai cereau o banana si tot asa pana s-au terminat bananele cumparate la inceput cu 20 bati ( 1,5 ron). In acel moment .. surpriza. Elefantii au oprit intr-o statie special amenajata pentru alimentare de combustibil unde o femeie bine voitoare ne-a vandut inca un 1kg de banane pe 20 bati. Credeti ca elefantii sunt prosti ? Nu nu va inselati. Cand bananele partenerilor nostri de excursie s-au terminat elefantul lor m-a batut cu trompa pe spate vazand ca eu il tot hranesc pe al nostru. Plimbarea cu elefantii s-a terminat si a urmat o plimbare de 2 ore prin jungla ( nu e chiar ca cea din filmele americane cu razboiul din vietnam, dar e destul de spectaculoasa).

Ziua s-a terminat cu o plimbare cu barca pneumatica pe un rau destul de rapid pentru cunostintele noastre de rafting si cu o plimbare pe niste plute de bambus. Am avut pentru un moment ca sunt in cartea junglei si Mogli conduce pluta pentru mine pentru a imi arata niste peisaje de vis si a asculta cantecul pasarilor..... in concluzie a fost o zi superba.

Bangkok - Sin City

Cele 3 zile in Bangkok au fost mult prea putine pentru cat mi-as fi dorit sa stau. In putine locuri m-am simtit asa bine cum a fost aici, desi eram inconjurat de o mizerie colcainda la tot pasul. Bangkok este un oras fascinat temple budiste impresionate, zgarie nori de sute de metri, cocioabe darapanate, curve, soferi de tuk-tuk la tot pasul gata sa iti ofere orice pe gratis ( la inceput) . Din pacate Bangkok nu poate fi povesit, el trebuie trait.

Totusi am sa mai incerc data viitoare sa mai povestesc cate ceva din experianta mea, din pacate prea scurta in Bangkok. Ma intorc in traficul nebun din Hanoi...

Un comentariu:

fcn61 spunea...

:-)))))))))


si poze?